Fekete nyuszi- Fehér nyuszi

Morti is benne van már a vedlésben rendesen. Kicsit megrémültem, mikor megláttam, hogy fehér szőrcsomók nőttek ki rajta. A végén fehér lesz! :D
A talpa már erősen szürke szőrökkel van tele.
Rájöttünk Jerryvel a wc megoldására. Úgye bár az ivartalanítás óta nem viseli el a wc-t. Éjszaka dobálja, kikaparja az almot. Kész rémálom. Tegnap vettem egy új wc-t neki és úgy tűnik ez megfelelő. Szóval valószinűleg még az ivartalanítás elütti szagot érezhette a wc-ben és azt gondolta, hogy ez nem az ő szaga. Szerencsére most incs gondja vele :)

4 megjegyzés:

Jeanner 2009. augusztus 27. 9:42  

Szia!

Ha csak simán kimosod, benne marad a szaga?

Barby 2009. augusztus 30. 21:23  

Szia!
Mostam én simán, az nem jött be. Mostam aztán elöször víkőoldóval, majd szappanoos vizzel. Ez sem jött be. DE, az új wc bejött. :D

Jeanner 2009. szeptember 2. 9:23  

Én újonnan ecettel mosok át mindent, az nagyon bevált :)(mondjuk ezt az ötletet is innen loptam...) bár nem értem, most miért pisil szerte, eddig nem volt divat, ivaréréshez meg mélg szerintem kicsi :S

Barby 2009. szeptember 2. 9:46  

Ez ügyben sajna nem tudnék tanácsot adni. Nekünk szerencsénk volt, a kissrác egyből szobatiszta volt. Amikor ivarérett lett akkor is csak bogyókat hagyott maga után.

Megjegyzés küldése