Ivartalanítás


Hát eljött a nap. Reggeli futásom után el kellett vennem az összes ételt Dzsuzitól. Szegényt , rossz volt látni, hogy amikor elmentem a ketrec elött a tálkáját nézegette. 10:30-kor elindultam a doktorbácsihoz. (Kozma Attila- Homoktövis Állatorvosi Rendelő) 11-re volt időpontunk. Bevittem a kis dobozkában aztán megmérte a doktor bácsi . 1,6 kg a súlyunk :)
Utána megkapta a szurit a popójába. Elkezdődött a borotválás. Szépen a herék körül leborotválta a kis szőrét Dzsuzinak. Aztán előkészült a műtétre. Azt már nem néztem meg. Fél óra múlva szólt, hogy megvagyunk. Bógyoka még aludt, mikor hazahoztam. Átemeltem a ketrecbe, amit elötte teljesen kitakarítottam. Se forgács, se semmi. Nehogy a sebbe ragadjon vagy ilyesmi.
Aztán befészkeltem magam mellé és vártam, hogy ébredezzen.
Az volt a legrosszabb. Olyan volt, mint egy részeg nyuszi. Próbált lábra állni, de hát nem ment még nagyon neki. Végülis 15 körül sikeresen lábaira állt és óvatosan ment a ketrecben. Igyekeztem megitatni, de nem nagy sikerem volt.:(
Enni sem nagyon akart. MOst is még nehezen eszik, de legalább eszik. A favorit most az alma, amit egyébként nem kapott sokszor a cukortartalma miatt, de most megérdemli. Ennyitől még nem fog elhízni. A másik kedvenc eledel most a sárgarépa zöldje. Azokat megeszi, de ennyi. Inni nem nagyon iszik, de az alma azért szerencsére lédús, szóval azért folyadék jut a szervezetbe.

3 megjegyzés:

Tapper 2009. június 16. 17:39  

Szia!!!
Tegnap volt a műtét????Szegény Dzsuzi....
Nekem anya vett immunerősítőt(Vetri DMG) a műtét előtt meg kaptam Lactifermet is előtte egy héten keresztül,ezért nekem azzal nem volt gond hogy nem akartam enni,vagy inni a műtét után...még műtét után is adta nekem anya a gyógyszereket hogy megerősödjek :-D
Szegény Dzsuzi nem ehetett a műtét előtt...Én ehettem, meg a nyusziknak szabad amennyit bírnak,mert a nyuszik nem hánynak így szabad enniük,meg ha esetleg utána nem akar enni akkor még nincs akkora gond,mert előtte jól bereggelizett.
Gallért kaptatok?Én kaptam,anya az elején rám is tette,de aztán nem bántottam a sebemet ezért az nem kellett,de azért kaptam pocivédőt,ha esetleg mégis rám jönne a bontogathatnék.De mivel Dzsuzi fiú neki ezt nem lehet csinálni.Én ettem egyszerre a műtét után,meg ittam is...meg Monty barátom is (egy napon volt a műtétünk csak más orvosnál):-D

Barby 2009. június 16. 17:53  

Szia! :)
Nagyon örülök hogy írtál. A doktor bácsi mondta hogy a biztonság kedvéért ne nagyon együnk. De ma már eszik Dzsuzi almát, meg kapott egy kis banánt is, bár azt nem akarom erőltettni a vonalai miatt:)Nem kapott gallárt, de holnap átjön a dokibá megnézi (a szomszédunk) mert nyalogatja magát.
Köszönöm mégegyszer a levelet:)
Dzsuzika

Katica 2009. június 16. 19:33  

Szia :-D
Banánt Tapper is szereti,néha kap kicsit,de ugye azt nem szabad.Nálunk még nagy sláger a fehérrépa,ezt nyugodtan ehet sárgarépa helyett,mert ebben nincs annyi cukor,meg kedvenc az uborka,a kapor meg a fűzfaág...Tapper ezeket ette legelőször műtét után,meg persze szénát..arról nem mondott le,sem a kedvenc jutalomfalatkáiról(Loftys).Mi így hamar felépültünk a műtétből.De tápot azt csak később,néhány nap után kezdett csak eszegetni.Ha nem bogyózna akkor adj neki lactifermet(csakis nyusziknak valót)...

Megjegyzés küldése